torsdag den 23. juni 2011

Så blev de første færdige.

Jeg kom hjem  fra kursus i går eftermiddags.
 Så der nåde jeg lige at få pyntet mine cupcakes fra i mandags, inden vi skulle til fødselsdag hos min far.
Sådan kom nogen af dem til at se ud.
(3 af dem nåde min mor at få inden jeg fik taget billede af dem alle).
Jeg har aldrig fået lært at bage ordenlige kager, enten falder de sammen eller så smager de ikke af noget som helst.
Så den slags her er lige noget for mig, de kan ikke falde sammen og man skal ikke smage på dem. De skal bare se smukke ud. Så helt klart en slags jeg vil arbejde vidre på. Og muligvis på et senere tidspunkt kaste mig ud i den spiselige slags.




1 kommentar:

  1. De ser smukke ud !! Men du helt sikkert til og øve dig på den ægte vare !! :o) MUMS :o)
    Knus Frk. Lehmann

    SvarSlet