onsdag den 29. juni 2011

Det pokkers arbejde!

Jeg kan mærke det på mig selv, og jeg kan se det på min blog. 
Det pokkers arbejde tager alt for meget af min tid.(Jeg arbejder i gennemsnit 30 timer om ugen)
Jeg ved godt det et eller andet sted handler om priotering, og tilvending.
De sidste 22 måneder har jeg haft hele dagen til at nå det hele, og havde nok også fået den holdning at det jeg ikke nåde i dag nåde jeg nok i morgen.
Nu. Ja. Der skal det meste nåes inden kl 14. de dage jeg skal arbejde. 
For mig er kunsten ikke at nå det jeg sætter mig for af huslige ting, men at nå det jeg også gerne vil, og lade op så jeg har energi og overskud til jeg får fri kl 23. og så går der jo yderligere tid inden jeg kommer hjem og får gearet ned.
Men nej hvor jeg savner min kreatid. Tankemylderet stopper jo ikke fordi jeg skal arbejde, projekterne hober sig bare op inde i hovedet.
Jeg tager virkelig hatten af for alle jer der når at passe , arbejde, hus og være så kreative.
Hvordan når i det???

1 kommentar:

  1. Jeg kan sagtens følge dig i, at det bare er utrolig svært at nå alt det, som man gerne vil. Sådan har jeg det også. Jeg synes, at det hjælper mig lidt, når jeg planlægger, planlægger og planlægger, men jeg når alligevel ikke hele programmet. :-)
    Hav en dejlig aften!
    Knus Solsikke

    SvarSlet