fredag den 10. juni 2011

Natte himlen.

Jeg var på arbejde i aftes, og havde først fri kl 23, så det blev lidt sent inden jeg kom hjem.
Men det gjorde ikke så meget, for jeg havde hørt at der skulle være store chanser for at se nordlys.

Så jeg fik hevet manden og kamera med i bilen og kørte udenfor byen for at nyde det kønne syn.
Det var helt fantastisk.
Børnene var hjemme hos mine forældre, da manden skulle starte på noget stærkt smertestillende pga. smerter og uro i det ene ben, så for at være på den sikre side med hensyn til evt. bivirkninger skulle han så kun tænke på sig selv.


1 kommentar:

  1. Hej Camilla.
    Jeg har ikke glemt dig ang. muffins.
    Men jeg skulle lige have lavet de stor og det gør jeg idag, hvis alt går efter planen.
    Jeg skriver igen, når de er klar:-)
    Hold da op det ser godt ud, god bedring med manden din...

    Knus Fra Susi

    SvarSlet