mandag den 13. juni 2011

Hey hvor blev pinsen af???

Hos mig er det ikke blevet til meget pinse afslapning.
Manden blev  fredag aften efter en tur hos vagtlægen, indlagt på Ålborgsygehus. med en del uro og smerter i højre ben, sovende fornemmelse i foden og generalt nerve myldren over det meste af kroppen.
Så lørdag var vi alle ude at besøge ham, og tog på shoppe tur imens der var middags hvil. for så at komme tilbage og vise nogle af de skatte vi havde købt. dagen blev sluttet af på Den gule måge, for mig og børnene.
Søndag formiddag satte jeg børnene af hos mine forældre inden jeg igen tog en tur på sygehuset. Manden skulle have lavet en mr-scanning og en rygmarvs prøve. Han er nu kommet med hjem på orlov til tirsdag. De to store af børnene skulle sove i hængekøjer i Jenle plantage med mine forældre. Noget der var arangeret af Naturekspetitionen, så jeg lavde lovet at hente sofie i løbet af aftenen.
Det var 2 meget trætte trolde unger der kom hjem kl 10 her til formidag, men det havde bestemt været en god oplevelse.
Men hvor er det bare dejligt med forældre som mine. de er der bare hvergang man har brug for dem. Og ind i mellem  kan det godt være svært at give udtryk for hvor glad man er for deres hjælp. Ordene TAK kan godt komme til at virke lidt for slidte og opbrugte i sådanne situationer. Håber de ved vi sætter stor pris på dem, og deres hjælp.
Fra kl 15 til 23 står den på arbejde for mit vedkommende.
Det var så den pinse, håber i andre har nyt jeres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar