søndag den 16. januar 2011

To do and not to do!

I kender det sikkert godt, man får startet på alt for meget, man ikke sådan lige får gjort færdigt, fordi man har så mange nye ting på hjernen der også lige skal prøves af. Sådan har jeg det, og det er helt slemt i tiden. Men nu skal det være slut, der skal ikke startes på mere før jeg bliver færdig med noget af det jeg har startet på som:
  • Lave Luccas sættekasse færdig.
  •  Få malet Luccas komode.
  • Lave Sofies spejl færdigt.
  • og så lige strikke de srømper til sebastian, så snart pindene bliver ledige efter Sofies.
Men tankerne kører i ring om:
  • Et tæppe i retro stoffer.
  • Et tørklæde i retro stoffer.
  • En srikket sjælevarmer/vest jeg har fået opskriften på i dag.
  • Hæklede kager til mit kagefad med hæklede flødeboller.
Så der er vel ikke andet for end at komme i gang med pinde og maling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar