lørdag den 22. januar 2011

Award #2


Denne award har jeg jo fået af Helene. Og jeg er stadig rigtig stolt, Og vil gerne være med.
de 8 ting jeg vil dele med jer er:
  1. Jeg er enebarn, på både godt og ondt.
  2. Mine ynlings farver er blå, grøn og lilla.
  3. Jeg synes roser er de dejligste blomster der findes.
  4. Jeg hader at stryge, så gør det kun når det er aller mest nødvendigt.
  5. Jeg savner den dejlige rå norske natur. Jeg var der ofte som barn, men hverken manden eller jeg har nerver til at køre på de smalle snoede veje med 3 forventningsfulde børn på bagsædet.
  6. En person jeg gerne ville havde mødt, skulle helt klart være min svigermor. Jeg er sikker på hun var en fantastisk person. Desværre døde hun i en trafik ulykke da min mand var 11 år.
  7. Steder jeg drømmer om at se er USA og Grøndland. Det ville være fantastisk.
  8. Sidst men ikke mindst. Så elsker jeg sol, sommer og jordbær med vanilliecreme.
Awarden skal jo gives videre, men kan ikke helt finde ud af hvem der har fået den og hvem der ikke har.
En der helt klart fortjener den er:
http://frklytzen.blogspot.com/ Jannie og jeg mødte hinanden da vi gik på efterskole, og jeg faldt fuldsændig for hendes måde at tegne og skrive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar