mandag den 3. januar 2011

Her er så stille nu.

Ja her er godt nok blevet stille, underligt stille, særligt når man har været vandt til der bliver sagt mooaarr mange gange på en dag. Sofie har sin første dag i børnahave i dag. Faktisk er det første dag hun er ude i institution og nej hvor var jeg ond da jeg afleverede hende og bare gik igen uden at tage hende med, og selv om jeg ved det går over igen måtte jeg bare have ro på og ringe en times tid senere og høre om alt var okay. Kald mig bare hønemor, det kan jeg godt tåle.
Heldigvis kommer jeg ikke til at kede mig jeg har nemmelig en plan: jeg fik 2 nye bibler i julegave Tildas hus og Tildas landsted, så der skal syes skal der. Jeg har også gang i et hæklet tæppe, og købt garn til et mere, og nå ja Sebastian ønsker sig et par strikkede stømper i blå for som han siger de er så fede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar