lørdag den 19. november 2011

Mon jeg når det?

Jeg ved det, jeg ved det, og jeg viste det også da jeg sagde ja.
 Jeg har alt for meget om ørene for tiden, og burde nok ikke havde sagt ja til at have en stand på skolens julestue, men det er nu så hyggeligt at vise det frem man sidder og sysler med, og tænk om andre også synes det , og køber noget af det eller bare roser lidt. Netop derfor sagde jeg ja til at være med, med de ting jeg havde og ellers kunne nå at lave.
Der har været rigtig meget at se til den sidste tid. Sofie var jo indlagt i Skejby fra onsdag til fredag i sidste uge, Jeg skulle arbejde i weekenden og manden skulle indlægges i Hornbæk på center for rygmarvsskader i mandags, så han tog afsted allerede søndag aften og jeg skulle over at hente ham i går. Det har været en lidt hård uge at komme igennem, både fordi jeg så har været allene med børnene, men også fordi der er sket så mange ting omkring min mands sygdom/handicap.
Men lidt kreativt er det blevet til.

Jeg har fået klippet disse små tasker, med for.
Jeg tror de kan blive rigtig søde små pige tasker eller som mobil tasker.
De fleste af dem er også blevet syet, men mangler lige den sidste finish.
Ud over disse syede tasker har jeg indt til videre også nogle hæklede mobil etuier, og hæklede blomster til hårelastikker, samt et par flet tasker.
 Så lidt har jeg da at tage med. Jeg tager selvfølgelig nogle billeder af standen inden det hele starter.

1 kommentar:

  1. Flot nået på sådan en uge! :-) Det er sådanne uger, man skal huske at glæde sig over det, man når i stedet for at grue over det, man gerne ville have nået :-)

    SvarSlet