fredag den 25. november 2011

Julestue status og billeder.

I aften var jeg jo så til den længe ventede julestue på børnenes skole.
Den samlede bod, med Sofie og jeg.

Flettede tasker og små syede tasker.

Små hæklede tasker.

Hæklede mobiltasker, og hårelastikker.

Fimo øreringe.

Hjerter og stjerner i papirler.

Cupcakes i gips med icing pynt.

Jeg havde helt bevist holdt priserne i den lave ende, i håbet om at få solgt noget mere.
Men  øv,jeg havde langt det meste med hjem igen. 150kr fik jeg solgt for i det hele.  Vel har jeg hygget mig med at lave tingene, men jeg har jo ikke engang materiale omkostningerne hjemme. Øv igen.
Så her en af dagene kommer de sidste ting nok til salg her inde.


2 kommentarer:

  1. Fine flettede tasker.. Hvor store er de stykker der er brugt, og hvor mange er der gået til én ring på kort tasken?

    SvarSlet
  2. Hvert tern er 2*2cm Lappe str. 7.5 cm*16 cm.
    Der er 14 takker=28tern på en omgang. Taskens samlede mål er 20*12 cm.

    SvarSlet