onsdag den 23. marts 2011

Lidt stille.

Men aktiv, jeg fletter på livet løs.
En af Sebastians klasse kammerater havde spurgt om jeg ville lave et par punge eller tasker af noget papir de havde til at ligge.
Det er der kommet disse ud af.
 Der foruden har jeg fået en bestilling fra hende her,
vi havde byttet en pung for noget stof, pungen var så populer at hun også måtte have
en taske i samme farver, og to punge mere til sine døtre.
Så der bliver klippet og tapet lidt mere.

Håber de alle bliver glade og tilfredse.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt med hilsen fra Hanne. Sjovt som verden er lille, og alle kender alle :)
    Hils da endelig igen.
    Og hyggeligt du er fra Farsø. Min farmor, der døde for 4 år siden, boede på Jens Baks Vej (Side vej til Skolegade) og jeg besøgte hende tit.

    Karen

    SvarSlet
  2. Hvor sejt du kan sådan noget. De ser meget professionelle og super fine ud :)

    SvarSlet
  3. Hejsa Camilla send mig lige din adr i min mail kan ikke tyde den på papiret og tager på posthuset idag alt er pakket og klart:-)Og ja her er jeg så super glad for min pung at alle får den at se:-)Kram Else

    SvarSlet