søndag den 13. marts 2011

Aktiv weekend

uden kreativ tid.
Sådan har min weekend set ud, ind til nu.
Fredag og lørdag var jeg i Farsø og hjælpe til DGI s forårs opvisning.
Nej hvor var der meget lækkert at se på, sad og blev helt rørt ind i mellem, glimtet i øjet og smilene kunne give nogle kæmpe sug i maven, og jeg ønskede jeg havde fortsat da jeg var yngre.
Men det gjore jeg ikke der var andre ting der trak som fyre, skole og arbejde.
Nu har jeg taget det op igen dog som Zumba, og bestyrelses medlem i vores lille landsby forening.
Det er skønt at kunne gøre lidt gavn, tilfordel ikke kun for mine egne, men også andres børn.
I dag har den stået på Luccas fødselsdag, for den sidste del af familien.Det er noget tid siden hun havde fødselsdag, men det kan godt være lidt svært at få det hele til at gå op i weekenderne, med besøg hos deres far, og andre der arbejder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar