søndag den 27. marts 2011

Dagens fangst.

I dag gik turen til et lille lokalt loppemarked.
Jeg havde hjemme fra lovet min kære mand at jeg ikke købte store, eller for mange små nipse ting.
Det kunne jeg godt holde i dag, udvalget var ikke så stort(kom dog heller ikke afsted til starten).
Men lidt kom med hjem.


En opslagstavle, to puslespil, og 3 krea bøger.
Idé bogen kan jeg huske fra min barndom, og er længe savnet.
Klippe klistre bogen har jeg godt nok en af i forvejen, så den var tænkt som give away ting på et tidspunkt.
Make it from felt, er godt nok på engelsk men med rigtig gode skabeloner, og let læselig forklaringer.
Puslespilene taler for sig selv,men er af den slags hvor omridset af brikken er præget i uindpladen så man nemt kan se hvor den skal være. Særligt bamse er populer hos Sofie.
Med i handlen var også en lille taske med kam. børste og spejl, samt to elatikker. også et af Sofies must have.


Mumin puslespillet bære præg lettere slidtage/patina, men ellers i ok stand.
Mon det bliver en bytter?


Poslagstavlen er blevet malet lilla, og  har fået neon pink prikker.
Venter bare på at tørre helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar