mandag den 2. juli 2012

Han klager ikke. ENDU!

Jeg tror nok vi hjemme hos os  stort set er rimelig enige om møbler og indretning.
Også selv om jeg ind  i mellem forsøger at ændre  lidt på  stilen, og med kvindelig list skal det også nok lykkes med tiden.
I går kom jeg et  skridt  nærmere mit mål.
Jeg havde fået reserveret 2 tæpper gennem en annonce på  gul og gratis, hos en der havde lukket sin butik. Dem  kørte vi op efter i går. Hvor havde hun mange skønne ting. Jeg fik mine tæpper samt en dåse med jordbærte og et lille  fint metalskidt med  en dejlig opfordring.
Jeg kunne havde købt meget mere, men som han siger: Jeg brokker mig ikke, det kan jeg vist ikke tillade mig. Men der er jo heller ingen grund til at gå over gevind!
Så jeg stoppede her. Lige til han har vennet sig til det.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar