fredag den 25. maj 2012

Bestillig på Læder.

Jeg ved det. Jeg lader mig let inspirere og må bare prøve alt.
Men til blog træffet hos Lone, fik jeg genopfrisket og prøvet nyt inden for det skønne læder arbjde. Jeg havde det som valgfag da jeg gik på efterskole, men synes den gang det virkede mere omstændigt.
Men jeg har bare ikke kunnet få det ud af hovedet igen, og har lige lagt telefonen efter en bestilling hos Læderiet på lidt af hvert.
Jeg glæder mig til at se hvad de sender mig da jeg har ønsket noget blandet i blandede farver, og de ville sende noget i retningen af det vi fik til at lege med hos Lone.

4 kommentarer:

  1. Gider også godt at kunne ringe og bestille læder. Jeg blev nemlig også helt bidt af det. Desværre er jeg på et indkøbsstop, når det gælder ALT krea. Pengene slår ikke til, og lageret bugner.. *SUK*

    SvarSlet
  2. py ha.. jeg er hvor Lisbeth er..

    Men jeg håber du får hvad hjertet begærer.. Det er nok en god idé at du har sagt hvad du ønsker.. ellers kan det være du får en skuffelse..
    Lone

    SvarSlet
  3. Jeg fortalte jeg havde været med til blog træf hos dig. Og jeg ønskede et kg. med blandede farver og stykker. de ville så sende noget lig det de havde sendt til træffet.

    SvarSlet
  4. Lisbeth: Jeg burde heller ikke købe flere ting ind, men kan bare ikke gå det ud af hovedet.

    SvarSlet