søndag den 1. januar 2012

Godt nytår.

Her har vi hoppet ind í et nyt år.
Så nu er vi klar til at tage hul på et nyt, med alle de glæder, sorger og udfordringer der må komme.

Et nyt år betyder også at min lille blog har 1års fødseldsag.
Det har været et fantastisk år.
Et år der har forandret mig i positiv retning, man kan vel nermest sige jeg er blevet voksen.
Jeg har taget den berømte-og berygtede Jante ved hornene, og trodset mime stave problemer, og er nu ved indlæg nr 269. Jeg har fået 72 faste læsere. og der har været 10561 på besøg.
Det er for mig helt vildt.
 Tak for alt jeres hjælp, og dejlige kommentarer.
Det er vist også snart tid til en ny give away.

1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig:0) Og tillykke med dit første år.. Ja det er fantastisk som vi kan vokse med det her rummelige krea miljø... Blogland er bare et skønt sted..
    dejligt billede af håbefulde børn:0)
    KH Iben

    SvarSlet