onsdag den 28. september 2011

wekenden har sat sig.

Nu er jeg ved at være mig selv efter en forlænget weekend i Rygmarvsbrokkens tegn.
Det har været rigtig hyggeligt at være sammen med alle de dejlige mennesker igen, og det er blevet til rigtig meget erfaringsudvæksling for vores vedkommende, og der er faldet en stor sten fra mit hjerte i forhold til en operation Sofie muligvis skal havde lavet.
Men det var også en weekend fuld af gode og tankevækkene foredrag, bla.af Lola Jensen. Jeg er ret sikker på at hun har haft op til flere skjulte kameraer sat op hjemme hos os, og så må hun være den fødte tankelæser. Hold da op hvor ramte hun plet mange gange. Der ud over kom hun med en rigtig god forklaring på forskællen mellem hvordan drenge og pigers hjerner fungerer, noget jeg helt klart vil tage med mig i rygsækken.
Vi var også til et rigtig godt foredrag ved Chris Macdonald. Og så her blev vi præsenteret for forslællen på han og hunkøns hjerner, og at danskerne er det mest lykkelige folk, bla på grund af et meget lille ord PYT! som vi faktisk har ene ret på.

I morgen er jeg forhåbentlig igen at finde mellem dejlige mennesker, jeg skal nemmelig til hæklecafé  hos hende her. og jeg glæder mig.

1 kommentar:

  1. Det lyder som om i har haft en rigtig dejlig weekend.... God hæklelyst imorgen...

    SvarSlet