mandag den 18. juli 2011

Dukkehus drømme.

Lucca har forelsket sig i dette dukkehus
Dukkehus, Der er slået et lille stykke af hjørnet ved
Men sælgeren er på ferie og kommer først hjem i midten af uge 31.
men det er blevet reserveret så vi kan hente det når de kommer hjem (hvis ikke sælger kommer til at sælge det til anden side) for der havde vist været en del forespørgsel på det.
Af bare frygt for det værste skulle ske blev der så lige købt et reserve.

Jeg tror egentlig at huset her er til sylvian familie
men det er ikke til at se hvis man ikke ved det.

De fleste af møblerne var med til huset, men den begyndende sy stue har vi selv købt.

Så nu bliver der lavet æbler, gulerødder, æg og æggebægere.

Og en ikke helt færdig hund.

Håber nu på at det hele snart kan flyte ind i det store hus på det øverste billede, og jeg eller sofie kan overtage reserve huset.

2 kommentarer:

  1. Ej ja det forstår jeg da godt det er da vildt flot.. Selv om det i har købt nu heller ikke er så dårligt...Og sikke en sød hun det bliver rigtig godt lavet...

    SvarSlet
  2. Sikke et fantastisk hus. Ja, dem begge to - er jeg temmelig vild med. Giver mig total assoritioner til min barndom.

    Det er en rigtig fin blog, du har. Jeg har straks meldt mig som fast læser.

    SvarSlet