tirsdag den 20. november 2012

Mon det snart lysner?

Hol da op hvor er det altså blevet alt for lidt jeg kommer her ind, og får fulgt op på indlæg, og læst med hos alle jeres skønne input.
Altså hvor jeg savner det. Det skal der laves om på, fra i dag. Jeg skal igen ind i den gamle vane med lige at lure mens jeg drikker min kaffe når børnene er kommet afsted om morgenen, og til at følge op på det har jeg nu fundet vores helt gamle digital kamera frem.
målet er at få lært at lave nogle fine billeder og colager, via nogle af de ( har jeg hørt) geniale foto pogrammer der bare ligger og venter på at blive opdaget også af mig.
 
Jep alt det negative og resurce opslidende vi har gang i med kommunen ( ansøgninger, afslag og ankninger til diverse hjælpemiddler vi er ved at have behov for her hjemme til både min mand og yngste datter)  og andre offentlige instanser som, læger og fysioterapeauter, klar til skolestart møder til den yngste. ja jeg kan blive ved. skal ikke blive ved med at fylde som det er kommet til.
Nu skal overskudet findes frem sammen med den snarlige julepynt og hygge. Hvem siger ikke også at nytårs fortsætter kan laves og startes op i November.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar