mandag den 15. oktober 2012

Fik lige andre planer.

Det var jo i fredags jeg havde en helt blank dag i kalenderen, og ville trække stikket ud.
Sådan gik det ikke.
For ca 14 dage siden var min mor, Lucca og jeg på glaskursus, 6 timer fordelt på 2 aftner, hos Chavil glaskunst. Det var to rigtig hyggelige og lærerige aftner og kan varmt anbefales, hvis man bor i nærheden.
Men torsdag aften bibbede mobilen med en besked om at vores ting var færdige og klar til afhæntning, og hun var hjemme til fredag middag. Og da jeg var på arbejde torsdag aften, måtte det så blive fredag, og så kom der alligevel en aftale i kalenden.
Et samlet billede af hvad jeg fik med hjem.

Flaskerne er store cocio flasker hevet op af naboens trailer da hun holdt oprydning at garagen.


Luccas samlede værker.

Guldsmede de små er til halskæde vedhæng og fingerring.

En blomster skål.
 
Sikkert ikke sidste gang vi har været der.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar