tirsdag den 14. august 2012

Jeg har haft så travlt.

Ikke fordi jeg er startet på arbejde efter ferien endu, for det gør jeg først i morgen.
Nej jeg har fået hækletog valket  nogle sidde hynder af mit uldgarn jeg købte i panduro på  udsalget. Og så har jeg endelig langt om længe fundet det helt perfekte store dukkehus, så nu skal der ikke udskiftes mere. Vi hev fredag ud af kalenderen og kørte godt 3 timer hver vej for at hente det. Lørdag blev der flyttet lidt rundt så der blev plads til det nede i stuen. Nu står det næsten færdigt ind flyttet( det er vist med dukkehuse  som med alm. Huse man bliver aldrig færdig. Der mangler altid noget eller også kommer der en stil ændring).
Og i søndags gik det op for mig at min lille Sofie nok ikke er så lille længere for hun er vokset ud af næsten alle hendes kjoler. Så i aftes var jeg i gemmerne og finde stof og få  det vasket, i dag bliver der startet på  projekt nye kjoler til Sofie.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar