søndag den 22. april 2012

En kæmpe oplevelse.

Nej hvor har jeg været elendig, og følt mig som en ren ravnemor.

Sebastian s fodboldhold har været udtaget til small star hold. Dvs at når de har spillet kamp kom resultatet til at stå i nordjyske stiftidende, man kunne være heldig at komme ud på selve AAB stadion og spille forkamp inden superliga holdet skulle spille.

Det skete jo så i aftes.

En kæmpe oplevelse de virkelig har set frem til,og som de vil kunne se tilbage på i mange år.

Og som mor må man godt prale lidt igen, for de vandt dælme hele 6-1.

Så selvfølgelig  skulle der løbes æresrunde og takke de fremmødte fans/ forældre, lige som de prof. Spillere.

Og det er så her jeg føler mig uden for og har svigtet BIG TIME. For som forældre støtter man op om sine børns interesser.

Men ak ikke denne gang, ikke mig, jeg måtte blive hjemme og gå på arbejde. Suk.

Nej hvor ville jeg gerne havde været med og støttet, heppet og bare delt den fede oplevelse med ham.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar