lørdag den 20. august 2011

Hvor blev energien af??

Hele familien har været på tur til Aalborg i dag.
 Vejret var jo lige til en tur i gå-gaden, og dermed en tur i "den hemmelige" elevator, der står ud for Salling i Algade. Den man ikke lige ligger mærke til hvis man ikke ved hvor den fører hend.
Elevatoren fører ned til  Gråbrødre kloster musseum. Det er ikke ret stort, men børnene synes det var ret spændende med elevatortur sådan rigtigt under jorden, og så var der rigtige skeletter.
Vi var også lige en tur i søstrene.
Og fandt disse søde servietter og muffins forme.

Når nu vi var på Aalborg kanterne måtte jeg også i Panduro.

Jeg købte disse pakker med små fimo ler. Har nogle små ugler og cupcakes i tankerne.


Og så er der kommet nyt katalog.
Glæder mig helt vildt til at bladre det igennem.
Ikke at jeg mangler inspiration, min hjerne arbejder på højtryk,Men der sker bare intet, jeg ejer ikke kreativ energi. Eller rettere energi overhovedet, jeg når bare INTET overhovedet.
Det er bare så ØV. Så er der nogen ude i blog verden der har lidt tilovers modtager jeg det gerne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar